צרו קשר

    ּ

    כמה עובדות על זכוכית המרכז

    חברת זכוכית המרכז – זגגות טרקטורים בע״מ,  הינה חברה ותיקה העוסקת ומתמחה בייצור, יבוא והתקנה של שמשות לטרקטורים וכלי עבודה נוספים. עקרונית כל חלק בכלי העבודה הכבדים הוא מלאכת מחשבת ובנוי בכדי להחזיק שנים. חלקים אילו עומדים בתנאי איכות מחמירים ביותר וכאשר הם מתבלים או מתקלקלים יש צורך בחברה מקצועית שתוכל להחליפם.

     

    • משרדי החברה כמו גם מרכז השירות נמצאים בעיר רמלה, אך פעילות החברה מתפרסת על פני כל הארץ בעזרת ניידות שירות אשר מספקות שירותים לבקשת הלקוח.
    • השירות אותו חברת זכוכית המרכז מספקת משתרע מצפון הארץ ועד דרומה. השירות ניתן על ידי צוות אמין, מיומן ומקצועי בעזרת ניידות שירות בבית העסק או בשטח.
    • החלפת שמשות בכלי עבודה כבדים כגון טרקטור או שופל דורשת ידע ומיומנות אותם תוכלו למצוא רק אצל חברות המתמחות בכך כמו חברת זכוכית המרכז. לא תרצו שכלי העבודה היקרים האילו יפלו לידיים לא מיומנות ובנוסף לא תרצו להפסיד ימי עבודה רבים ויקרים בגלל חברה שלא תדע לספק את השירות על הצד הטוב ביותר.
    • החברה מספקת שמשות לציוד מכני כבד כגון טרקטורים, שופלים, מכבשים ועוד. השמשות בנויות מחומרים איכותיים בלבד ועומדות בתקנים מחמירים ובעלות תו תקן בינלאומי כגון ISO9001:2000, TSE 917 וכדומה.
    • חברת זכוכית המרכז משתמשת בחומרי אטימה אשר מיוצרים על ידי היצרנים המובילים העולם אשר מספקים את מוצריהם גם לחברות תעופה ויצרניות רכב.
    • בין לקוחות החברה ניתן למצוא גופים כגון צה״ל, משרדי ממשלה, משטרת ישראל, מפעלי ים המלח ויבואנים רשמיים של טרקטורים. כמובן שקיימים גם לקוחות פרטיים רבים.

     

    איך ניתן ליצור קשר עם החברה

    חברת הזכוכית היא הכתובת לפנות כאשר צריך להחליף שמשות לכלי עבודה כבדים כגון טרקטורים. מאחורינו שנים של ניסיון מוכח ועבודות אמינות ואיכותיות לשביעות רצונם של לקוחותינו. אנחנו לא מתפשרים על איכות והחומרים איתם אנחנו עובדים עומדים בתקנים בינלאומיים. ליצירת קשר השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

    למעלה

    ליצירת קשר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      ּ