צרו קשר

    ּ

    זכוכית לבוצרת ומקצרות

    הטכנולוגיה המשוכללת בימינו מגיעה לכל תחום, ובין השאר גם לחקלאות. אם בעבר היו העובדים יוצאים אל השדות כדי לאסוף את היבול באופן ידני, היום קיימת אפשרות להשתמש גם במכונות משוכללות כמו מקצרה או בוצרת. אחד הרכיבים ההכרחיים למכונות אלה הוא זכוכית לבוצרת ומקצרות, אשר מגנה על הנהג מפני פגעי מזג האוויר שבחוץ ומאפשרת לו לעבוד באופן תקין. חברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע"מ מציעה שירותים מגוונים בתחום הזגגות.

    תכונותיה הבולטות של זכוכית לבוצרת ומקצרות

    זכוכית לבוצרת ומקצרות היא חלק בלתי נפרד מרכבי עבודה אימתניים, וככזו עליה להיות בעלת תכונות ייחודיות המסייעות בעבודתו של העובד החקלאי. כאשר אתם מעוניינים להחליף זכוכית למקצרה או לבוצרת, אלה הם כמה מבין הדברים שכדאי לשים אליהם לב:

    • הזכוכית מספקת הגנה מפני השמש – נהג כלי הרכב החקלאי עובד בשטח הפתוח במשך רוב שעות היום, כשהוא חשוף לקרני החמה באופן תמידי. בניגוד לעובדים הקוצרים את היבול באופן ידני, הבוצרת המכנית משמשת הגנה טובה בזכות הזכוכית המסננת את הקרניים.
    • חסינה מפני פגעים – הכלים החקלאיים המכניים חשופים לפגעים בעבודות השטח: רגבי אדמה שנזרקים אליהם כתוצאה מפעולת הקצירה, עלים וענפים של יבולים המתנגשים בדפנות כלי הרכב, גשם, רוח או קרני שמש חזקות. זכוכית איכותית וטובה מגנה על הנהג מפני הפגעים. היא מחזיקה מעמד לאורך זמן ואין צורך להחליף אותה כל כמה חודשים. כמו כן, הזכוכית צריכה להיות קלה לניקוי לאחר יום עבודה אינטנסיבי.
    • זכוכית שעומדת בתקנים – מכיוון שבטיחותו של העובד עומדת כאן על הפרק, חשוב לבחור בזכוכית לבוצרת או למקצרה אשר עברה את כל התקנים המחמירים.

    מתקינים את הזכוכית

    זכוכית לבוצרת ומקצרות דורשת התקנה מצד אנשי מקצוע בלבד. אנשים אלה קיבלו הכשרה מיוחדת והם יכולים להתאים את הזכוכית המתאימה לכלי העבודה המכני ולהתקין אותה. צוות טוב ואיכותי מגיע עד לאזור ההתקנה, והוא פורש את שירותיו מהצפון ועד הדרום. כך שבין אם אתם מגדלים דובדבנים ברמת הגולן ובין אם יש לכם כרם ענבים באזור המרכז, תמיד תוכלו ליהנות מהשירות האיכותי. כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר.

    זכוכית לבוצרת ומקצרות

    חברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע״מ מתמחה בין השאר בהחלפת זכוכית לבוצרות ומקצרות. בוצרות ומקצרות הן כלי עבודה חקלאיים המשמשים לבצירת ענבים ולקצירת תבואה. תא הנהג במכונות אילו מוגן בזכוכית עבה המגנה על הנהג ממפגעים שונים ולכן קיימת חשיבות עליונה בשמירה על זכוכית תקינה.

    מהן התכונות הנדרשות מזכוכית לבוצרות ומקצרות?

    זכוכית לבוצרות ומקצרות צריכה לעמוד בתנאי השטח החקלאי ולעזור בעבודת החקלאי הנוהג בכלי הרכב. כדאי לשים לב לתכונות הבאות בבואכם להחליף זכוכית:

    • הגנה מפני השמש – הנהג היושב ברכב נמצא בדרך כלל שעות רבות בשטח פתוח והוא חשוף לקרני השמש החזקות. הזכוכית של כלי הרכב בו הוא יושב צריכה להגן עליו מפני קרני השמש.
    • זכוכית חסינה – כלי הרכב החקלאיים, מעצם עבודתם, חשופים למפגעים במהלך העבודה. למשל אבנים ורגבי אדמה הנזרקים עליהם במהלך פעולות העבודה, עלים וענפים הפוגעים ושורטים את הזכוכית, חשיפה לתנאי מזג האוויר כגון ברד או שמש חזקה. כל אילו גורמים לבלאי מתמשך בזכוכית. זכוכית איכותית מחזיקה מעמד לאורך זמן ארוך יותר ומגינה מפני הנזקים השונים.
    • זכוכית קלה לניקוי – לאחר יום עבודה אינטנסיבי בין עצים, פירות וענפים, כלי העבודה וביניהם הזגוגית נוטים להתלכלך, חשוב שהזכוכית המותקנת בכלי העבודה תהיה קלה לניקוי במהלך העבודה, במידה וקיים קושי בראיה, וכמובן בסוף יום העבודה כחלק מניקוי הכלי והכנה לעבודה ליום המחרת.
    • עמידה בתקנים – חשוב לזכור שמאחורי הזכוכית יושב עובד המתפעל את המכונה ולכן חשוב ביותר שהזכוכית תעמוד בתקני בטיחות מחמירים.

    היכן מתקינים זכוכיות לכלי עבודה חקלאיים

    זכוכית לבוצרים ומקצרות ניתן להתקין בעזרת חברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע״מ. חברתנו עוסקת בזגגות לכלי עבודה גדולים וביניהם כלים חקלאיים כגון בוצרות ומקצרות. אנחנו עוסקים שנים רבות בתחום ויודעים להתאים זכוכיות איכותיות העומדות בתווי תקן מחמירים לכלי העבודה השונים. יש לנו צוות מיומן וזריז אשר יכול להגיע עד אליכם, להתאים את הזגוגית ולהחליפה במהירות ובאחריות. במידה ואתם זקוקים לזגג מומחה בתחום כלי עבודה כבדים צרו איתנו קשר עוד היום.

    זכוכית איכותית לבוצרת ומקצרות

    זכוכית לבוצרת ומקצרות, זכוכית לבובקט וזכוכית לשופל הינן רק חלק מהזכוכיות אשר תוכלו למצוא בזכוכית המרכז – זגגות טרקטורים. חברתנו מתמחה בייצור מגוון רחב של זכוכיות איכותיות אשר יתנו מענה לכל כלי עבודה שלכם. למרות שעל פניו נראה כי הזכוכית הינה החלק הפחות משמעותי ברכב מדובר בטעות. לזכוכית תפקיד משמעותי בכל כלי רכב המיועד לעבודה זאת מכמה סיבות.

    החשיבות של זכוכית לבוצרת ומקצרות

    קיימים מגוון רחב של כלי רכב המשרתים אותנו לעבודה. כל כלי רכב עונה על צרכים שונים שלנו, כך למשל בוצרת ומקצרות אשר משמשות אותנו לעבודה בשדה. ללא כלי רכב אלו כל עבודה הייתה מתבצעת באיטיות רבה יותר. לכן בכל מקרה של תקלה קטנה חשוב למצוא את הטיפול הנכון על מנת שהעבודה תמשיך להתקדם בקצב הראוי. אחד החלקים החשובים ביותר אשר לעיתים אנו נוטים להזניח הינה הזכוכית. לזכוכית ישנם תפקידים רבים:

    • הגנה – הזכוכית מגינה על הפנים של כלי הרכב. היא דואגת ששום מפגע מהסביבה לא יחדור פנימה. בעיקר כאשר מדובר בכלי רכב העובדים בשדות בהם ישנם מזיקים רבים מבחוץ היכולים להיכנס אל פנים הרכב.
    • שמש – הזכוכית מאפשרת הגנה מפני קרני השמש החמות. הן הגנה על עורו של הנהג שלא ייכווה מתנאי השמש הקשים והן הגנה על עיניו.
    • נטרול מבחוץ – הזכוכית מאפשרת לנהג להיות מנוטרל מכל הרעש החיצוני אשר גורמים תנאי העבודה וכן כלי העבודה עצמו. הזכוכית מאפשרת סביבה נינוחה ונעימה אשר לא נפגעת מתנאים חיצוניים ולכן מאוד חשוב לשמור על בטיחותה.

    החלפת זכוכית

    הן הבוצרת והן המקצרות עובדות בתנאי סביבה היכולים בקלות לאפשר פגיעה בזכוכית החיצונית שלהם. בכל מקרה של פגיעה חשוב לדעת שקיימת סכנה ולכן חשוב מאוד לטפל בזכוכית ובמקרה הצורך להחליף אותה. על מנת לעשות זאת חשוב שתעזרו בשירותיה של חברה מקצועית אשר תעמוד לשירותכם החל משלב זיהוי הבעיה ועד לשלב התיקון בפועל. בזכוכית המרכז – זגגות טרקטורים תוכלו למצוא מגוון רחב של זכוכיות איכותיות אשר יותאמו בצורה המקצועית ביותר אל כלי הרכב שלכם. הצוות המקצועי והמסור שלהו יעמוד לשירותכם ויבצע את העבודה הטובה, המהירה והאיכותיות ביותר על מנת שתחזרו לעבודתכם בבטחה.

    החלפה של זכוכית לבוצרת ומקצרות

    זכוכית לבוצרת ומקצרות, מהווה מרכיב חשוב ובלתי נפרד מחלקי העבודה של כלים חיוניים אלה. זכוכיות לבוצרת ומקצרות חייבות לכלול כמה תכונות מסוימות ומיוחדות שנועדו לסייע לביצוע עבודות חקלאיות בצורה יעילה. תחזוקה של כלים הנדסיים המשמשים לביצוע עבודות בנייה, תשתית או חקלאות, הינה חשובה ונועדה להבטיח תפקוד תקין של הכלים לאורך הזמן ועבודה בטוחה ורציפה. אחת מפעולות התחזוקה הנדרשות הינה החלפת זכוכיות ושמשות למקצרה ולבוצרת וחשוב שהמלאכה הזו תתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים.

    השימושים והיתרונות של זכוכית לבוצרת ומקצרות

    זכוכית לבוצרת ומקצרות מספקת בידוד מרעשים, אטימה מפני תנאי מזג האוויר השונים והגנה מלאה מפני קרני השמש. נהגי כלי רכב חקלאיים פועלים במרחבים פתוחים במשך שעות רבות וזאת כאשר הם נחשפים לקרינת השמש. עובדים שקוצרים יבול ומבצעים עבודות חקלאיות נוספות בצורה ידנית, נחשפים לשמש הקופחת וכן לרוחות וגשמים עזים בחורף. לעומת זאת, שימוש בבוצרת ומקצרות שהינן כלים חקלאיים מכניים, מאפשרת ליהנות מהגנה איכותית בזכות זכוכית עבה, עמידה ואטומה שמסננת את קרני השמש ומספקת אטימה והגנה מפני חדירת רוחות, גשמים, אבק, חול ואבנים. על מנת ליהנות מהיתרונות שמספקת הזכוכית, חשוב לשמור על תקינותה ולהחליפה במידת הצורך.

    מאפיינים ותכונות

    כלים חקלאיים מכניים מיועדים לביצוע עבודות אינטנסיביות והם חשופים למפגעים שונים בעת העבודה בשטח דוגמת: ענפים, עלים, אבנים וחצץ ורגבי אדמה שמוטחים לכיוונם בעת פעולת הקצירה, גשמים, רוחות, קרני שמש עוצמתיות ועוד. זכוכית איכותית מספקת הגנה מפני כל הפגעים הללו ומחזיקה מעמד לטווח ארוך בזכות עמידותה כך שאין צורך להחליפה בתדירות גבוהה. זכוכית לבוצרת ומקצרות הינה קלה לניקוי גם לאחר יום עבודה מאומץ ואינטנסיבי במיוחד. בבואכם להתקין, לתקן או להחליף זכוכית לבוצרת או למקצרות, חשוב להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בתחום זה וזאת משום שבטיחותם של העובדים הינה החשובה ביותר. כאשר אתם בוחרים זכוכית איכותית אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהיא עומדת בכל תקני הבטיחות והאיכות המחמירים ביותר.

    שירותי זגגות מקצועיים לכלים הנדסיים וחקלאיים

    חברת זכוכית המרכז – זגגות טרקטורים בע״מ, הינה חברה מקצועית וותיקה, שמתמחה בייבוא, ייצור, שיווק והתקנה של זכוכיות ושמשות לטרקטורים, מנופים וכלים הנדסיים נוספים. כל המוצרים והחלקים שלנו עומדים בתנאי האיכות המחמירים ביותר ובכל מקרה של תקלה ובעיה, צוות המומחים שלנו עומד לשירותכם וישמח להעניק לכם מענה מקצועי ביחס אישי, אחריות ורמת מחירים משתלמת.

    למעלה

    ליצירת קשר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      ּ