צרו קשר

    ּ

    זכוכית לטרקטורים חקלאיים​

    חברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע"מ מספקת שירותים איכותיים בתחום הזגגות דוגמת זכוכית לטרקטורים חקלאיים, זכוכית לשופלים או זכוכיות למנופים. המוצרים של החברה עומדים בכל התקנים המחמירים, ועבודת הצוות המקצועי מתפרסת בכל רחבי הארץ. עובדים מקצועיים מגיעים אל השטח החקלאי כדי להתקין את הזכוכית ולאפשר עבודה תקינה. זכוכית המרכז היא חברה מקצועית שיש לה ניסיון של מעל ל-25 שנה בהתקנת זכוכיות ללקוחות שונים.

    זכוכית לטרקטורים חקלאיים​ – מתי כדאי להחליף את הזכוכית?

    כאשר נוהגים בטרקטור חקלאי, חשוב ששדה הראייה שמספקת הזכוכית יהיה מקסימלי. כך יוכל הנהג לראות את כל השטח ולכוון את רכבו בין היבולים. זכוכית לטרקטורים חקלאיים​ סובלת לא פעם מעייפות החומר, וכשהיא נשחקת, יש צורך להחליפה. אלה כמה סימנים המעידים על כך שכדאי לפנות לחברה מקצועית בהקדם להחלפת שמשות הטרקטור:

    • הלכלוך לא יורד – תחזוקת הטרקטור כוללת שמירה על ניקיונו ובדיקת תקינותו מבחינה טכנית. החקלאים מקפידים לנקות את שמשות הטרקטור לעתים תכופות, שכן זכוכית מלוכלכת פוגעת ביכולת הראייה של הנהג. אבל ככל שעובר הזמן, השמשה מתלכלכת יותר ויותר עד שניקיונה הופך למשימה מאתגרת של ממש. במקרה זה משתלם יותר להחליפה בשמשה חזקה ויעילה יותר.
    • השמשה שבורה – שמשת טרקטור סדוקה או שבורה אינה מאפשרת עבודה תקינה ומאובטחת. לאחר שהטרקטור עובר תאונה או טלטלה חזקה, חשוב להחליף את השמשה הפגומה.
    • השמשה אינה מתאימה לטרקטור – לפעמים גם זה קורה: התקנת השמשה לטרקטור התבצעה באופן בלתי מקצועי, וכעת היא אינה מספקת את שדה הראייה הדרוש לעובד החקלאי. חברה מקצועית יכולה להתאים את הזכוכית לטרקטור החקלאי ולוודא כי ההתקנה מתבצעת כראוי.

    תהליך התקנת זכוכית לטרקטורים חקלאיים

    התקנת זכוכית לטרקטורים חקלאיים​ היא תהליך שלם הכולל כמה שלבים. בשלב הראשון מגיעים המתקינים לשטח ומוציאים את הציוד המקצועי להתקנה, הכולל גם מעמד מיוחד לטרקטור. בשלב השני, מוציאים את השמשה ומנקים אותה באופן יסודי מהלכלוך שהיא הספיקה לצבור בדרך. לאחר מכן, הזכוכית עוברת חיתוך במטרה להתאים אותה למסגרת השמשה של הטרקטור. ולבסוף, מניחים על הזכוכית חומר הדבקה מיוחד ומתקינים אותה בתוך המסגרת של הטרקטור.

    זכוכית לטרקטורים חקלאיים​

    חברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע״מ מספקת שירות גם להחלפת זכוכית לטרקטורים חקלאיים. בטרקטור חקלאי, כפי ששמו מרמז, משתמשים לעבודות חקלאיות. הזכוכית בטרקטורים חקלאיים לא מצליחה לעמוד בדרך כלל בתנאי השטח ומזג האוויר לאורך זמן והיא מתבלה ונשחקת. כאשר זה קורה יש צורך להחליפה למען בטיחות העובד והסביבה בה הוא עובד.

    מתי צריך להחליף זכוכית לטרקטורים חקלאיים?

    שדה הראיה לנוהג בטרקטור חקלאי חשוב ביותר. כך ניתן לנהוג בשטח בבטחה ולנווט את הכלי בין היבולים השונים. כאשר הזכוכית נשחקת צריך להחליפה.

    סימנים המעידים על שחיקת הזכוכית והצורך בהחלפתה כוללים:

    • לכלוך על הזכוכית שאינו יורד – זכוכית הטרקטור החקלאי עוברת ניקיון לעיתים קרובות עקב לכלוך המצטבר במהלך העבודה. כאשר נהיה קשה יותר ויותר לנקות את הזכוכית רצוי וקל יותר להחליפה
    • שמשה שבורה – יכולה לפגוע באיכות ובטיחות העבודה.
    • שמשה שאינה מתאימה לטרקטור – קורה בדרך כלל לאחר החלפת שמשה לטרקטור על ידי זגג שאינו מנוסה.

    כאשר אחד מהסימנים הללו מופיעים כדאי להתייעץ עם חברה אשר מתמחה בזגגות לכלי תחבורה כבדים. חברות מנוסות יוכלו לייעץ לכם בנוגע לצורך בהחלפת הזכוכית ויוכלו אף לבצע זאת באיכות גבוהה. לאור המתואר מעלה, מומלץ יהיה לשכור שירותים להחלפת השמשה מחברה בעלת ניסיון רב בתחום, אשר תוכל לספק שירות במהירות ובטיב הדרושים. שימו לב, קיימים הרבה זגגים בשוק. רובם טובים ביותר ויכולים לתת שירות מצוין לכל כלי רכב, למעט כלי רכב גדולים כגון טרקטורים חקלאיים. אל תתפתו להחליף את השמשות אצל זגג אשר אינו מתמחה בתחום. זכרו, התקנת שמשה שאינה מתאימה יכולה לגרום לתאונות ולפגיעה ברכוש ובנפש.

    היכן ניתן למצוא חברה מתאימה להחלפת שמשה לטרקטור?

    לחברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע״מ ניסיון רב בהחלפת זכוכית לטרקטורים חקלאיים. לחברה מלאי נרחב של שמשות לטרקטורים באיכות גבוהה המתאימים לכל הסוגים. לאור ניסיוננו הרב בתחום אנחנו יודעים להתאים כמו כפפה את הזכוכית המתאימה לטרקטור הנכון. העבודה שלנו נעשית ברמה גבוהה ועם החומרים האיכותיים ביותר העומדים בתווי תקן בינלאומיים. השאירו פרטים ונחזור אליכם.

    זכוכית לטרקטור חקלאי

    כל חקלאי או איש שטח יודע כי זכוכית לטרקטורים חקלאיים הינה אחד הפרטים החשובים ביותר בטרקטור. על מנת לשמור על בטיחותו של הנהג וכן על השימוש הסדיר בטרקטור יש לדאוג כי הזכוכית תהיה ללא פגם, סדק או שבר. במידה ונתקלתם בבעיה ולו הקטנה ביותר תוכלו לפנות לזכוכית המרכז – זגגות טרקטורים, חברתנו זמינה לשירותכם בכל מקום בו אתם נמצאים, בעזרת הצוות המסור שלנו שיגיע עד אליכם.

    מה חשוב בבחירת זכוכית לטרקטורים חקלאיים

    טרקטור הינו כלי רכב גדול וחזק אשר ביכולתו לבצע פעולות הדורשות כוח רב. במידה והזכוכית של כלי רכב זה נפגעת היא יכולה ליצור בעיה משמעותית כיוון שכל שבר יכול לגרום לפגיעה הן בנהג וכמובן בהשבתה של הרכב עצמו. במידה ונתקלתם בבעיה מעין זאת ואתם בוחרים להחליף זכוכית חשוב לשים דגש על מספר דברים:

    • בדקו כי הזכוכית הנבחרת הינה זכוכית איכותית ועבה. כיוון שמדובר בכלי רכב גדול וחזק עוצמת המנוע שלו יכולה לפגוע בקלות בזכוכית אשר עובייה אינו מספיק ואיכותה נמוכה.
    • הגנה מהשמש – כיוון שטרקטור חקלאי עובד בעיקר בחודשים החמים של השנה בשדות הזכוכית הנבחרת צריכה להיות איכותית דיה על מנת לספק הגנה מושלמת מפני קרני השמש הקופחות ולשמור על חום גופו של הנהג.
    • תנאי השטח – כאשר מדובר בכלי רכב העובדים בשדות יש לזכור כי תנאי השטח והעבודה עצמה יכולים לגרום לנזקים מבחוץ כגון התבואה שנקצרה, אבק או אפילו חרקים למיניהם לחדור אל פנים הטרקטור. זכוכית אשר הותקנה בצורה לא טובה אינה תספק את ההגנה הנדרשת במקרים מעין אלו ולכן חשוב להקפיד על התקנה ראויה שלה.

    היכן להתקין זכוכית לטרקטורים

    שלב התקנת הזכוכית לטרקטור הינו שלב קריטי וחשוב מאוד. התקנה לא נכונה תספק הגנה לא נכונה ולא מספיקה ולכן התוצאה המתקבלת לא תהיה טובה דיה. בכדי לדעת כי השארתם את הטרקטור שלכם בידיים טובות חשוב לבחור בחברה מקצועית. זכוכית המרכז – זגגות טרקטורים הינה החברה אשר תספק לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר. בעזרת ניסיון של שנים רבות בתחום אנו נדע כיצד להתאים את הזכוכית הטובה ביותר עבור הטרקטור שלכם וכן לספק לכם את עבודת ההרכבה הטובה והאיכותית ביותר.

    החלפה של זכוכית לטרקטורים חקלאיים

    שמירה על תקינות זכוכית לטרקטורים חקלאיים הינה חשובה וחיונית במיוחד במטרה להבטיח  עבודה רציפה, תקינה ובטוחה. בכל מקרה בו אתם זקוקים לשירות החלפת או תיקון זכוכיות לטרקטורים או לכלים חקלאיים והנדסיים אחרים, חשוב לבחור בחברת זגגות טרקטורים מקצועית ומנוסה שמציעה שירותי זגגות מתקדמים בענף הזה. צוות אנשי המקצוע המומחים והמנוסים יספק לכם מענה ושירות בכל רחבי הארץ באמצעות ניידות שירות מוכנות ומסוגלות להגיע לכל מקום שבו ארעה תקלה ולהתקין זכוכית חדשה במקום הזכוכית הפגומה שזקוקה לתיקון.

    היתרונות והתפקיד של זכוכית לטרקטורים חקלאיים

    טרקטורים הינם כלי רכב כבדים שעיקר ייעודם הינו גרירה ומשיכה של ציוד, משא וכלים אחרים במטרה לבצע משימות שונות. חלק חשוב ומרכזי בכל טרקטור וכלי רכב הנדסי  שאנשים רבים נוטים להתעלם ממנו, הינו הזכוכית שלו. זכוכית לטרקטורים חקלאיים חייבת להיות תקינה וללא שריטות, סדקים או שברים וכמובן חשוב להקפיד שהיא תשב במקומה בצורה נכונה ואידיאלית וזאת על מנת שלא תזוז במהלך העבודה. בכל מקרה בו מתרחשת תקלה בטרקטור, העבודה תיעצר, מה שעלול לגרום לעיכובים משמעותיים, דחייה בלוח הזמנים ולהפסדים כלכליים משמעותיים. זכוכית לטרקטורים חקלאיים נועדה להגן על הנהג במהלך העבודה ולספק אטימה ובידוד מתנאי מזג האוויר, הגנה ממפגעים שונים ומרעשים בסביבת העבודה, למנוע חדירה של אבק, חצץ, רגבי אדמה ועוד.

    תחזוקה נכונה לעבודה רציפה ובטוחה

    במקרה שהשמשה של הטרקטור נשברת או נסדקת, מדובר בסיכון בטיחותי ועליכם לפנות לחברה מקצועית שתוכל לבצע תיקון או החלפת זכוכית לטרקטור באופן יעיל ובמהירות. צוות אנשי מקצוע מומחים שאחראי על מלאכת התיקון יגיע אליכם כאשר הוא מצויד בזכוכית מתאימה באופן מדויק לטרקטור שלכם מבחינת האיכות והגודל. לאחר סיום התיקון בהצלחה, תוכלו לשוב מיד לעבודתכם. בכל מקרה שבו אתם מגלים שקיים שבר או בעיה כלשהי בזכוכית הטרקטור, חשוב שלא לנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי בכוחות עצמכם. ללא ההכשרה מתאימה וניסיון, אתם עלולים לגרום לנזקים נוספים בתהליך ההתקנה ובשלב שבו הטרקטור ישוב לעבודה. החלפת זכוכית או תיקון שמתבצעים בצורה לא מקצועית, עלולים לסכן את הנהג ואת האנשים שנמצאים בסביבה.

    מומחים בזגגות טרקטורים

    חברת זכוכית המרכז, הינה חברה ותיקה ומובילה שמתמחה בייצור, ייבוא והתקנת שמשות לטרקטורים וכלים הנדסיים נוספים. כל החלקים והמוצרים שלנו עומדים בתקני ותנאי האיכות והבטיחות המחמירים ביותר ואנו מקפידים להעניק ייעוץ ומענה מקצועי ושירות איכותי באחריות וביחס אישי לכל לקוח בהתאמה לצרכיו הספציפיים.

    למעלה

    ליצירת קשר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      ּ