צרו קשר

    ּ

    זכוכית לטרקטורים חקלאיים

    זכוכית לטרקטורים חקלאיים הינה מסיבית ומחוסמת ומותאמת לכלים כבדים אלו. היא אמורה להגן על המפעילים מתאונות ומכות, מאבק, רעש וכיוצא בזה. פעילות טרקטורים נעשית בתנאים מורכבים וקשים ובעומסים כבדים והשמשות עלולות להיסדק, להישבר ולהינזק בדרכים אחרות. בכל מצב כזה יש לטפל בבעיה ורצוי בשטח. חברת זגגות – מרכז זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    זכוכית לטרקטורים חקלאיים – תיקון יעיל ומהיר

    זכוכית לטרקטורים חקלאיים אמורה לשרת את המפעיל היטב. היא מחוסמת ומשמעות הדבר היא הגנה נוספת עליו. במידה והיא מתנפצת אזי נוצרים רסיסים קטנים אשר אינם מסוגלים לפצוע חמורות אותו או את כל מי שנפגע מהם. כאשר נוצרת תקלה, ואפילו סדק הקטן ביותר, יש להחליף את הזכוכית במהירות האפשרית. שמשה סדוקה עלולה שלא לעמוד בלחצים כבדים כמו שקיימים בסביבת עבודה כזאת. מעבר לכך, שהיא עלולה לפגוע  בחדות ובשדה הראיה. המפעיל עלול לבצע טעויות ולגרום לתאונות אשר יגרמו נזקים חמורים יותר לו ולכלי היקר. שירות מהיר לשטח יפתור את הבעיות ויחזיר לשימוש את הטרקטור. יש לציין כי כל שעת עבודה מתומחרת בתעריף גבוה, ולכן, כל חיסכון הינו משמעותי. איש שירות מגיע עם ניידת מאובזרת שבה מצויים כל כלי העבודה הנדרשים, וכן, זכוכיות תקניות המאושרות לשימוש על ידי יצרני הכלים.

    קריאה לשטח

    השירות הספציפי לכל מקרה מתחיל עם קבלת קריאת שירות. הלקוח אמור לפרט את הבעיה וחומרתה ולציין באיזה דגם טרקטור מדובר. המידע הזה, ואחר נוסף, חיוניים להתארגנות הצוות אשר יביא עימו את השמשה הנדרשת, הגומיות לאטימה וחלקים אחרים. כולם תקניים שאמורים לפתור את הבעיה היטב ולאורך זמן. הטיפול יארך ככל שיידרש עד לסיומו המוצלח ולבקרה שתיעשה בעקבותיו.

    חברה מקצועית ואיכותית

    חברת זגגות מרכז – זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני, זמינות גבוהה, ביצוע מושלם, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך השנים, מהתמחות בתחום ועוד. הם ישמחו לשרת לקוחות נוספים.

    זכוכית לטרקטורים חקלאיים רק בזכוכית המרכז

    גם במאה ה-21, כשישראל הפכה לאומת היי-טק, עדיין יש מקום של כבוד לחקלאות בארץ. בהתאם יש גם צורך נרחב בשירותיהם של הטרקטורים החקלאיים – אותם כלי רכב ייעודיים לעבודות בשדות שהפכו לאחד מסמלי ההיכר של הציונות המודרנית. הטרקטורים הם אלה שמאפשרים את הזריעה בשלב ראשון והחרישה בשלב הבא, ניתן לחבר אליהם גם מערג (כלי המסמן ערוגות), משתת (כלי השובר תשתיות קשות) ומדשנת, וכמובן שגם הטרקטור עצמו הוא כלי רב יכולות. על-מנת לעבוד בבטחה וביעילות עם הכלי החקלאי כל חלק וחלק בו חייבים להיות תקינים לחלוטין. בהתאם, כשנדרשת החלפת זכוכית לטרקטורים חקלאיים, חשוב לפנות אל מומחים מנוסים בתחום – זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע"מ.

    למה זכוכית לטרקטורים חקלאיים חייבת להיות באיכות גבוהה מאוד?

    * שדה ראייה מקסימלי – טרקטורים חקלאיים פועלים משעות הבוקר המוקדמות מאוד ועד שעות הלילה, בכל עונות השנה, כולל בתנאי מזג אוויר מאתגרים. שדה ראייה מקסימלי הינו חובה על-מנת שמפעיל הטרקטור יוכל לבצע את המשימות המוטלות עליו היטב.

    * בטיחות – תוך כדי העבודה האינטנסיבית עלולים להתעופף פריטים שונים מהקרקע. גם אם מדובר בחפצים קטנים יחסית, כתוצאה מהתעופה עוצמת החבטה תהיה גבוהה, וכדי שהזכוכית לא תישבר היא צריכה להיות חזקה מאוד.

    * יחס עלות תועלת משתלם – התקנת זכוכית חדשה בטרקטור חקלאי כרוכה באופן טבעי בתשלום סכום כסף מסוים. ככל שהזכוכית איכותית יותר, כך היא תמלא את ייעודה במשך שנים רבות יותר, והתוצאה תהיה יחס עלות תועלת משתלם יותר.

    התאמה מדויקת לכל סוגי הטרקטורים

    בישראל נעשה שימוש ב-3 סוגים עיקריים של טרקטורים: צרים ונמוכים שעובדים במטעים, טרקטורים קטנים יחסית לשטחים בגודל בינוני (כמה מאות דונם) וטרקטורים גדולים לשטחי ענק (עבור עיבוד שדות כותנה, חיטה וגידולים נוספים המשתרעים על אלפי דונמים). חברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע"מ אמונה על התאמת זכוכית לטרקטורים חקלאיים מכל הסוגים, של כל החברות – ותמיד על בסיס ניסיון רחב היקף ומחויבות למתן שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד. המצוינות בשירות כוללת זמינות גבוהה, הגעה מהירה לכל מקום בארץ שבו יש טרקטור שנאלץ לשבות מפעולה – והחלפה יעילה כך שמשך ההשבתה יהיה מינימלי.

    למעלה

    ליצירת קשר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      ּ