צרו קשר

    ּ

    זגגות לטרקטור במרכז

    זגגות לטרקטור במרכז הינה שירות חיוני לכלים הנדסיים כבדים אלו ואחרים. מדובר על כלים הפועלים בסביבת עבודה מורכבת, קשה ותובענית ומשום כך, הכלים והמפעילים שלהם אמורים להיות מוגנים בטיחותית כולל מרעש ואבק. מעבר לכך, המפעילים חייבים לראות היטב את השטח שמסביב. תנאי עבודה אופטימליים יתרמו רבות לזרימת וקצב עבודה טובים ומכאן, להספק טוב. חברת זגגות – מרכז זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    זגגות לטרקטור במרכז – מתן פתרונות יעילים

    זגגות לטרקטור במרכז מספקת פתרונות יעילים לבעיות קיימות ואחרות. זכוכיות בכלי הנדסה כבדים נחשבות לאיכותיות וחזקות במיוחד. יחד עם זאת, כאשר מדובר בסביבת עבודה בשטחים שאינם סלולים אזי הסכנה לתאונות ותקלות הינן מוחשיות. זכוכית עלולות להיסדק, להישבר בגלל תאונות, נתזי אבנים ועוד. גם בלאי עלול לגרום להיחלשות הזכוכיות והאטימות שלהן. כבר כאשר מתגלים סדקים אין ברירה אלא להחליף את הזגוגיות. הסיבה היא בעיקר בטיחותית מאחר והזכוכית לא תשרוד מכות ולחצים. בנוסף, סדקים מפריעים לאיכות ולשדה הראיה של המפעיל ואז העבודה מתעכבת רבות. טיפול מהיר הינו איפה, מחויב המציאות ורצוי שהוא ייעשה בשטח ובמקום העבודה. לרוב, אין, באמת, מצב בו משנעים רכב כבד למוסך אלא במקרים נדירים ומיוחדים.

    טיפול מהיר ויסודי

    איש השירות מגיע לשטח עם ניידת אשר בה ניתן למצוא את כל כלי העבודה וחלקי החילוף הנדרשים. הוא יסיר את הזגוגית השבורה ויחליף אותה לאחרת מקורית או תקנית המאושרת על ידי יצרני הכלים. קיימים תחליפים איכותיים העומדים בתקנים המקובלים בתחום והשימוש בהם מוזיל את עלות השירות. החלפת זגוגית לטרקטור אורכת מספר שעות או ככל הנדרש.

    שירות מהיר ואיכותי   

    חברת זגגות – מרכז זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, זמינות מהירה, הגעה לשטח, טיפול מהיר, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מהתמחות בו, מהתעדכנות בחידושים חשובים, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ואת כל היתרונות הללו לטובת כל לקוח חדש.

    למעלה

    ליצירת קשר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      ּ