צרו קשר

    ּ

    זגגות איכותיים למלגזה

    זגגות למלגזה נדרשת בעת ששמשות נפגעות ברכבי עבודה אלו. מלגזות פעילות במאוד במחסנים פתוחים או סגורים ובאתרים אחרים. יש חשיבות רבה להגנת הנהג מבחינה בטיחות כולל מתאונה, מאבק, מרעש וכדומה. בנוסף, איכות ושדה הראיה חייבים להיות מושלמים לטובת עבודה מדויקת. חברת זגגות מרכז – זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע נחוץ.

    זגגות למלגזה – תיקונים במוסכים ובשטח

    זגגות למלגזה נעשית רבות במוסכים אבל במיוחד גם במקום העבודה של הלקוח. הסיבה למתן שירות עד השטח נובעת מכמה גורמים. ראשית, הדבר אפשרי בזכות המחיר הנוח וניידות השירות המאובזרות. מעבר לכך, כי שינוע מלגזות כרוך בפרוצדורה מורכבת וארוכה שעלותה רבה. עלות שעת עבודה של כלי זה הינה גבוהה יחסית, וכל קיזוז בזמן טיפול יחסוך כסף רב וזמן ניכר. זגוגיות עלולות להיסדק, להישבר ואף לצאת ממקומן. הסיבות לכך הן תאונות, חבלות, בלאי וכדומה. בכל תקלה מהסוג הזה, כולל סדקים קטנים, יש לטפל במהירות. סדק פוגע בעמידות הזכוכית אשר עלולה להתנפץ בעת לחצים מוגברים כפי שעלולים לקרות בעבודה מאומצת במחסן. מעבר לכך שהוא פוגע באיכות שדה הראיה. הסיכוי להיווצרות תאונות בגלל חוסר תשומת לב  של הנהג מתגברות, ואז הנזק הופך להיות חמור שבעתיים כולל לנהג ולכלי עצמו. שירות מהיר לשטח הוא פתרון נהדר, ובחישוב כלכלי, אף כדאי.

    תיקון איכותי

    התהליך מתחיל כאשר מגיעה קריאת שירות מסודרת או דחופה. מנהל השירות ירצה לדעת על חומרת התקלה, על דגם המלגזה ועוד. זאת כדי להתארגן היטב כולל הבאת הזכוכית הנדרשת. איש השירות יסיר את הזכוכית הפגומה וירכיב במקומה אחרת מקורית, או תקנית המאושרת על ידי היצרנים. השירות יימשך ככל הנדרש עד לווידוא שהתקלה סודרה בהצלחה.

    שירות מחברה מנוסה

    חברת זגגות מרכז – זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל בממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, זמינות מהירה, ביצוע מושלם, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים, מהתמחות בתחום וכדומה. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

     

    למעלה

    ליצירת קשר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      ּ