צרו קשר

    ּ

    זכוכית המרכז בלוד

    זכוכית המרכז בלוד מספקת שירות חיוני לטרקטורים ובעלי צ.מ.ה. אחרים. הזגוגיות בכלים הנדסיים כבדים שונה במסיביות שלה ובאיכות משל אלו בכלי רכב רכים אחרים. הסיבה היא כי הם נעים ופועלים בסביבה קשה שאינה סלולה. הצורך והרצון הוא למגן היטב את המפעילים כולל מרעש ואבק, ועם זאת, לספק להם איכות ושדה ראיה מעולה. חברת זגגות מרכז זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    זכוכית המרכז בלוד – שירות איכותי ויעיל

    זכוכית המרכז בלוד מספקת שירותיה במוסך המאורגן שלה אבל, כמובן, גם בשטח. יש קושי לשנע למוסך כלי כבד. הדבר גם יקר מאוד, ולמעשה, גם לא נחוץ. תקלות כאלו ניתן לעשות בשטח על ידי אנשי שירות המתמחים בכך. ברשותם ניידות שירות מאובזרות שבהן ניתן למצוא את כל כלי העבודה הנדרשים כמו גם, זכוכיות, גומיות איטום וחלקי חילוף אחרים. כל אלו הינם איכותיים ותקניים המאושרים לשימוש על ידי היצרנים. התקנים לגביהם חמורים בגלל נושא הבטיחות ובגלל אלמנטים נוספים. התקלות הנוצרות מגוונות. לעיתים מדובר על סדק הנוצר מנתז של אבן, משבר עקב תאונה, מכה וכדומה, או כאשר הזכוכית נופלת ממקומה בגלל בלאי של הגומיות האוטמות או מסיבות אחרות.

    שלבי התיקון

    עבודות שטח ועפר נעשות בעלויות גבוהות וכל שעת עבודה נחשבת ליקרה. משום כך, יש חשיבות למתן שירות מהיר אשר ישיב את הכלי לפעילות רצופה ותקינה. השלב הראשון הוא בקבלת ההודעה על התקלה. מנהל השירות ירצה לקבל מידע לגבי סוג הכלי הנפגע והדגם שלו, וכן, מהות התקלה. זאת  לתכנון השירות וכדי לצייד את הטכנאי בחלק התקול. עם הגעה לשטח יסיר איש השירות את הזכוכית שנפגעה ויחליפה לאחרת תקנית.

    איכות ללא פשרות

    חברת זגגות מרכז זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ואיכותי ללא פשרות. הוא מקיף וכולל ייעוץ, זמינות מהירה, טיפול עם גימור מושלם, יחס אישי, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לשרת לקוחות חדשים או ותיקים וחוזרים.

    למעלה

    ליצירת קשר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      ּ