צרו קשר

    ּ

    זגגות לטרקטורים ברמלה

    זגגות לטרקטורים ברמלה נחשבת לשירות חיוני עבור בעלי ומפעילי כלים כבדים אלו, וכן, צ.מ.ה. אחר. השירותים ניתנים במוסכים מסודרים אבל, לרוב, בשטח. כלים אלו פועלים באינטנסיביות בסביבת עבודה קשה ומורכבת והסכנה לסדקים ושברים בזכוכיות המותקנות בהם הינה מוחשית. משום כך ובעת תקלה, יש לקבל שירות מהיר להחזרתם לפעילות. חברת זגגות – מרכז זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    זגגות לטרקטורים ברמלה – שירות איכותי

    זגגות לטרקטורים ברמלה מטפלת במספר תקלות. לעיתים, מדובר על זכוכית שנסדקת, שנשברת, שנתלשת ממקומה ועוד. התקלות הללו יכולות לצוץ עקב בלאי, חבלה, תאונה ועוד. בסביבת עבודה מורכבת הכוללת סלעים, אבנים, עצים גדולים ועוד הסיכוי לתקלות מעין אלו גדול. עלויות עבודות עפר הן יקרות, ולכן, הקצב שלהן חייב להיות יציב. אפילו סדק בזכוכית עלול לפגוע קשות. ראשית, מדובר על חשש בטיחותי גדול. הזכוכית עלולה להתנפץ כאשר הנהג נמצא על הכיסא ובסמוך לה ולפגוע בו. מעבר לכך, שהוא פוגע באיכות ובשדה הראיה שלו. התקלה מפריעה לסדירות העבודה שלו ואף עלולה לגרום לו לסטות מהנתיב, ליפול לבור ולגרום לתאונה מסוכנת. הסכנה היא כמובן לו עצמו אבל גם לחבלה חמורה לכלי יקר הערך. לכן, בנסיבות כאלו לא כדאי ליטול סיכונים ולהזמין שירות לשטח.

    טיפול מהיר

    איש השירות מגיע עם ניידת מאובזרת ומאבחן את הבעיה. בניידת יש את כל המכשור והציוד הנדרש לתיקון מקצועי. הוא משתמש בזכוכיות, בחומרי וגומיות אטימה ובחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים המאושרים על ידי היצרנים. קיימים חלקי חילוף איכותיים תקניים שעלותם זולה מהמקוריים אבל איכותם שווה להם. השירות נמשך ככל הנדרש והמטרה היא להשיב את הטרקטור במהירות לפעילות.

    חברה בעלת מוניטין

    חברת זגגות מרכז – זגגות טרקטורים בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, זמינות מהירה, עמידה בלוח זמנים, טיפול מקצועי, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתמחות בתחום, מהכרת כל החידושים החדשים בו ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

    למעלה

    ליצירת קשר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

      ּ